کدام دختران زیبا اینستاگرام دنیای مد دختران

کدام: دختران زیبا اینستاگرام دنیای مد دختران آنگولا آمریکا ستاره براگا دختران

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی با حجاب اختیاری مخالفم/ هر کسی که با یک خارجی ملاقات می‌کند لزوما جاسوس نیست ، مطهری

    علی مطهری با بیان اینکه در واکنش‌ها با مردم و مخالفان مسئله داریم، گفت: این سخت‌گیری‌ها مضر به حال انقلاب هست. این نگاه امنیتی باید عوض کردن کند و متوجه باشیم ک

    با حجاب اختیاری مخالفم/ هر کسی که با یک خارجی ملاقات می‌کند لزوما جاسوس نیست ، مطهری

    مطهری: با حجاب اختیاری مخالفم/هر کسی که با یک خارجی ملاقات می کند لزوما جاسوس نیست

    عبارات مهم : ایران

    علی مطهری با بیان اینکه در واکنش‌ها با مردم و مخالفان مسئله داریم، گفت: این سخت گیری ها مضر به حال انقلاب هست. این نگاه امنیتی باید عوض کردن کند و متوجه باشیم که همه جاسوس و نفوذی نیستند. هر کس که با یک خارجی ملاقات می کند جاسوس نیست.

    به گزارش ایسنا، نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) در برنامه ای تحت عنوان شهید مطهری و آینده انقلاب اسلامی که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: باید نگاه درستی به مهدویت داشته باشیم آیا که به تعبیر عرفانی آن، زمین هیچگاه از حجت خالی نخواهد بود و به فرموده رسول خدا (ص) اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد خداوند آن روز را آن قدر دراز می کند تا فرزندی از من قیامت کند.

    با حجاب اختیاری مخالفم/ هر کسی که با یک خارجی ملاقات می‌کند لزوما جاسوس نیست ، مطهری

    وی افزود: همه ادیان به قیام مصلح اعتقاد دارند و فقط مختص به شیعه نیست. اسلام می گوید سرانجام بشر عدالت هست، ولی «راسل» در جایی گفته بشر به دست خودش نابود می شود البته ظاهر قضیه هم همین را نشان می دهد، ولی ما اعتقاد داریم بشر از این پرتگاه ها زیاد دیده است و آخر دنیا شاهد ظهور مصلح خواهد بود.

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعیت قیام حضرت مهدی (عج) انفجار نیست که جهت مثال ظلم ها آنقدر زیاد شود که جامعه به حد انفجار برسد. شهید مطهری اعتقاد بود انقلاب اسلامی نیز انفجار نیست، انقلاب مهدی (عج) نیست، مثل رسیدن یک میوه است و انتظار فرج باز هم به این معنی نیست که وظیفه را از ما ساقط کند.

    علی مطهری با بیان اینکه در واکنش‌ها با مردم و مخالفان مسئله داریم، گفت: این سخت‌گیری‌ها مضر به حال انقلاب هست. این نگاه امنیتی باید عوض کردن کند و متوجه باشیم ک

    فرزند شهید مطهری با بیان اینکه علت خاصی وجود داشت که آیت الله مطهری خیلی سریع به شهادت رسید، گفت: شهید مطهری روی خلوص و نیت انقلاب اسلامی تاکید زیادی داشتند. هنگامی که ایشان چند سال قبل از پیروزی انقلاب آینده نگری کردند که مجاهدین خلق، مارکسیسم می شوند از همین جا بود که دشمنی ها با شهید مطهری شروع شد و گروه فرقان که ایشان را به شهادت رساند نیز شاخه ای از مجاهدین خلق بود. این دلایل بود که آنان بزرگ ترین دشمن خود را شهید مطهری می دانستند آیا که ایشان اعتقاد بودند که سران منافقین به دروغ دم از اسلام می زنند.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ولی هنگامی که شهید مطهری به نیت پاک افراد آگاه می شد آن افراد را به امام (ره) معرفی می کردند. جهت مثال ایشان مرحوم بازرگان را به عنوان رییس دولت موقت به امام (ره) معرفی کردند.

    مطهری افزود: در آن چند ماهی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایشان در قید حیات بودند آینده انقلاب را بیان می کردند و در اسفند ۵۷ در مسجد فرشته پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد آینده انقلاب با مردم سخن گفتند.

    با حجاب اختیاری مخالفم/ هر کسی که با یک خارجی ملاقات می‌کند لزوما جاسوس نیست ، مطهری

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید مطهری روی بحث آزادی و عدالت تاکید زیادی داشتند و نقش زنان در جمهوری اسلامی را مطرح کردند. ما هنوز کتابی جامع تر از کتاب ایشان نداریم.

    وی افزود: شاخصه انقلاب اسلامی این است که تمام آرزوی بزرگ های خود را در مفاهیم اسلامی قرار داده هست. جهت مثال انقلاب روسیه عدالت را مطرح کرد و انقلاب فرانسه آزادی را، منتهی مفاهیم آزادی و عدالت در انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران با این دو انقلاب متفاوت است.

    علی مطهری با بیان اینکه در واکنش‌ها با مردم و مخالفان مسئله داریم، گفت: این سخت‌گیری‌ها مضر به حال انقلاب هست. این نگاه امنیتی باید عوض کردن کند و متوجه باشیم ک

    مطهری در همین خصوص افزود: اسلام می گوید با عقایدی که ناشی از فکر نباشد باید مبارزه کرد به همین علت بود که پیامبر (ص) هنگامی که وارد کعبه شد تمام بت ها را شکست و نگفت که عقاید مردم محترم هست؛ بنابراین در این موارد راه اروپایی ها از ما جدا می شود.

    وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری اعتقاد بود انقلاب اسلامی باید به آزادی و استقلال فرهنگی و مکتبی بها دهد. غربی ها می گویند هر فردی آزاد است تا زمانی که مزاحم دیگران نشود ولی ما چیز دیگری می گوییم.

    با حجاب اختیاری مخالفم/ هر کسی که با یک خارجی ملاقات می‌کند لزوما جاسوس نیست ، مطهری

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام علی (ع) نمونه کامل دموکراسی را اجرا کردند، گفت: ایشان می فرمایند در خفا و آشکار از من انتقاد کنید و مثل سلاطین با من صحبت نکنید؛ به همین دلایل بود که خوارج آزادی کامل داشتند و در خطبه های نماز مرتب به حضرت علی (ع) انتقاد می کردند ولی ایشان آزادی خوارج را محترم می شمارند ولی زمانی که خوارج دست به سلاح بردند با آنها مقابله کرد، ولی قبل از آن اجازه تعرض به آنها را نداد.

    مطهری با بیان این که شهید مطهری هر لحظه اعتقاد داشت وجود افکار متفاوت باعث پیشرفت است ابراز عقیده کرد: هیچ کس به اندازه شهید مطهری به آزادی بیان اعتقاد نبود.

    وی با بیان اینکه مساله حجاب کم اهمیت نیست، گفت: اینکه بعضی از دانشجویان مطرح می کنند گشت ارشاد را مجلس به قانون تبدیل کرده است حرف اشتباهی است آیا که آن را دولت انجام می دهد و در اختیار مجلس نیست.

    مطهری افزود: با حجاب اختیاری مخالفم آیا که حجاب اختیاری موجب برهنگی می شود ولی اضطراری بودن حجاب به آن معنا نیست که خیلی سفت و سخت جدی گرفته شود. جهت مثال بسیاری از زن ها هم اکنون حجاب واقعی را رعایت نمی کنند ولی کسی هم معترض آنها نمی شود. در مورد برخورد اخیر گشت ارشاد با یک بانو هم باید گفت که آن زن کاملا بی حجاب بوده است و هنگامی که با مامور گشت پلیس مواجه می شود به پلیس حمله می کند و انگشت مامور را می شکند. مقاومت در برابر پلیس کار اشتباهی هست؛ آیا که پلیس باید اقتدار داشته باشد؛ البته پلیس هم نباید واکنش‌ها ناهنجار از خود نشان دهد؛ بنابراین حکومت اسلامی باید حجاب را کنترل کند ولی به شکل درست.

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به اصلاح امور ادامه دهیم. در اعتراضات اخیر که در دی ماه سال گذشته انجام شد منشاء این اعتراضات درون حکومتی بود آیا که یک عده جهت ضربه زدن به دولت این اعتراضات را به راه انداختند ولی به سرعت کار از دست ارزش در رفت و منافقین و سلطنت طلبان فوری از آن بهره برداری کردند.

    مطهری گفت: فشارهای خارجی زیاد است و ریشه این پرسشها ناشی از نشانه هایمان هست. اگر فردا اعلام کنیم از آرزوی بزرگ های فلسطین دست بر می داریم فکر نکنید همه چیز تمام می شود و پرسشها حل خواهد شد.

    وی گفت: مردم در شرایط سخت تر از امروز هم بوده اند منتهی روحیه مردم در وقت جنگ خیلی بهتر بود؛ آیا که در آن وقت مردم نگاه دیگری داشتند و اعتقاد بودند که به انقلاب بدهکار هستند و خود را باید فدای آرزوی بزرگ های آن کنند، ولی امروز این تفکرات از بین رفته است.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: شرایطی که داریم باید با وحدت و همدلی پرسشها را حل کرد. اینکه بیاییم یک گروه را بکوبیم زدن ریشه هست، منتهی همه باید تلاش کنیم تا اوضاع را اصلاح کنیم. جهت مثال نوع برخورد با منتقدان باید اصلاح شود.

    مطهری با بیان اینکه در مورد آینده انقلاب زیاد ناامید نیستیم، گفت: کشور عزیزمان ایران قبل از انقلاب ژاندارم منطقه بود و دوست اسرائیل محسوب می شد و علیه مسلمانان با اسرائیل هم پیمان بود ولی امروز شرایط خیلی بهتر شده است و جایگاه کشور عزیزمان ایران در منطقه و دنیا بالاتر رفته هست؛ به طوری که استقلال سیاسی و نظامی داریم ولی در زمینه عدالت نتوانسته ایم آنچنان که باید خوب عمل کنیم؛ هر چند وضع روستاهای ما از قبل انقلاب خیلی بهتر شده است است.

    وی با بیان اینکه در واکنش‌ها با مردم و مخالفان مسئله داریم، گفت: این سخت گیری ها مضر به حال انقلاب هست. این نگاه امنیتی باید عوض کردن کند و متوجه باشیم که همه جاسوس و نفوذی نیستند. هر کس که با یک خارجی ملاقات می کند جاسوس نیست.

    وی افزود: به گزینش مردم حتی اگر اشتباه باشد باید احترام بگذاریم و شرایط باید به گونه ای باشد که مردم از اظهارنظر نترسند.

    مطهری خاطرنشان کرد: قانون اساسی اگر درست اجرا شود موارد بسیار خوبی دارد. فصل سوم قانون اساسی در مورد حقوق ملت است ولی متاسفانه گاهی آن را دور می زنیم.

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش دانشجویی که از او پرسید ظاهرا عملکرد لیست امید، ناامیدکننده بوده هست، گفت: حضور بنده در لیست امید اینگونه بود که خود دوستان نام بنده را در لیست امید قرار دادند که البته تقدیر هم کردم ولی اطلاع قبلی از آن نداشتم. عملکرد لیست امید شاید درخشان نبوده ولی ناامیدکننده هم نبوده هست. جهت مثال نماینده قوه مقننه جهت نظارت بر مطبوعات از لیست امید است که از حقوق مردم به خوبی دفاع می کند؛ بنابراین اگر لیست امید نبود آن وقت مجلس دیگری داشتیم.

    مطهری خاطرنشان کرد: این سخن دانشجویان را قبول دارم که نظارت استصوابی باید روزی حل شود. اعتقاد دارم که این نظارت باید با قانون انتخابات حل و فصل شود. هم اکنون جهت تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات باید استعلام های چهارگانه کفایت کند ولی گاهی تحقیقات محلی جهت تعیین صلاحیت کاندیداها به کار گرفته می شود که این اشتباه هست. مجلس باید در این خصوص اقدام کند که البته شورای نگهبان ممکن است آن را رد کند و تا زمانی که شورای نگهبان این عنوان را رد کند، همچنان با این مسئله روبرو خواهیم بود.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | انقلاب | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار